سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

کارتن سه لایه

09194761644

استعلام قیمت

digijabeh.ir

ما را دنبال کنید

مراجعه حضوری

تهران، جاده قدیم قم، بعد از کهریزک، خیابان شریف آباد کوچه عبید زاکانی پلاک 7

. ورق کارتن سه لایه 

در تولید کارتن سه لایه با کیفیت، از سه لایه کاغذ با گرماژ ۱۲۷ گرم استفاده می‌شود که این کارتن دارای فلوت کنگره‌ای است. این نوع کارتن از دستگاه ورق‌سازی تولید‌ شده‌ و با چسب به هم متصل‌شده‌است.

کاغذهای مورد استفاده

  • کاغذ کرافت
  • کاغذ تست
  • کاغذ بازیافت

قیمت کارتن ساده

قیمت کارتن ساده بر اساس عملیاتی که روی کارتن انجام می شود محاسبه می شود. کارتن ساده یا همان کارتن معمولی که در اصلاحات کارتن سازی به آن کارتن آمریکایی می گویند . کارتن های معمولی فرمت استانداردی دارند .

منظور از کارتن معمولی این است که این کارتن ها با توجه قالب استانداردی که دارند ( ۲ طول – ۲ عرض –  درب ساده ) نسبت به کارتن هایی که از قالب دایکاتی تولید می شوند دور ریز کمتری دارند و نسبت قیمت به وزن آنها مناسب تر است.

سوالات پر تکرار

برای محاسبه ورق استفاده شده برای تولید کارتن از فرومل زیر استفاده می کینیم :
طول کارتن × عرض کارتن × قیمت ورق خام کارتن = قیمت ورق کارتن+ قیمت تبدیل کارتن (سود کارتن سازی)

به قیمت ورق محاسبه شده مبلغی مابین ۵ الی ۱۵ درصد هزینه تبدیل اضافه می گردد که هزینه تبدیل به نوع کار , چاپ و عوامل دیگری بستگی دارد.

نوع کاغذ رویه /-نوع کاغذ فلوت / نوع کاغد زیره / نوع چاپ/ تعداد رنگ چاپ ….. از جمله آیتم هایی هستند که روی قیمت نهایی کارتن تاثیر می گذارند که به طور کامل آنها را بررسی کرده ایم.

کمترین تعداد سفارش کارتن به دیجی جعبه با سایز اختصاصی خودتان از 500 عدد شروع میشود و مسلما هر چه تعداد سفارش بیشتر باشد قیمت ها کاسته میشود.

منظور از کارتن سه لایه چیست

کارتن سه لایه پر کاربردترین نوع کارتن در صنایع بسته بندی است . که با توجه به ویژگی های این نوع کارتن جذابی زیادی برای تولیید کنندگان دارد. در صورتی که قصد تهیه کارتن سه لایه دارید می توانید با کارشناسان ما در کارتن سازی دیجی جعبه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند گردید. همچنین برای استعلام قیمت کارتن ۳ لایه می توانید با شماره 09194761644 تماس بگیرید تا با توجه به محصول مورد نظر شما قیمت کارتن برای شما محاسبه و خدمتتان اعلام گردد.

  • کارتن سه لایه از دو لایه کاغذ صاف (ورق لاینر) و یک لایه فلوت (فلوت چیست) در میانه آن تشکیل شده است. که فلوت میانی در کارتن سه لایه میتوان از انواع فلوت

  • که با توجه به نیاز مشتری و کاربرد آن نوع آن انتخاب میگردد. جنس ورق فلوت و لاینر می تواند متفاوت باشد که این در استحکام کارتن ها تاثیر گذار می باشد.

پیشنهاد دیجی جعبه

کارتن سازی ارزان

اگر شما به دنبال کارتن سازی ارزان ولی با کیفیت می گردید، شرکت کارتن سازی دیجی جعبه می تواند خدمات مفیدی به شما ارائه نماید. همان طور که در مطلب قیمت کارتن به صورت مفصل در مورد آیتم های تاثیر گذار بر روی قیمت صحبت کردیم، با حذف واسطه ها شما مستقیماً با خود کارخانه تولید کننده کارتن در ارتباط خواهید بود و این موضوع باعث میشود شما کارتن را با قیمت ارزان‌تری بخرید. همان که در مطلب مربوط به قیمت به صورت مفصل صحبت کردیم و در مقاله انواع کاغذ کارتن هم اشاره کردیم مهمترین فاکتور و عمال تعین کننده در ساخت کارتن ارزان نوع کاغذ است. چرا که برا اساس نوع و کیفیت کاغذ شما میتوانید کارتن ارزان یا گرانی داشته باشید.

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
حساب کاربری من
خانه