تماس با ما

پرسش های اطلاعاتی

سوالات متداول

بله سایزی که برای محصولات درج شده سایز داخلی جعبه ومیباشد و فضای مفید جعبه میباشد.

قبل از خرید در صفحه سبد خرید شما پیش فاکتور داده میشود و پس از خرد در پنل کاربری شما فاکتور خردتون درج شده و هم به ایمیل شما ارسال میشود

محصولی که شما خریداری میفرمایید اگر از نظر کیفیت جعبه  مرغوب نباشد جعبه مجدد برای شما ارسال میشود. ولی اگر شما اشتباه محصول را سفارش داده باشید محصول بازگردانده نمیشود.

موفقیت در فروشندگی به عوامل زیادی بستگی دارد. اما این جمله نباید شما را بترساند و احساس کنید برای موفقیت در فروشندگی ظاهرا باید قله اورست را فتح کنید.

من سالها در بازارها و صنایع مختلف به کار فروش مشغول بودم از فروش ابزار تبلیغاتی و گرفتن آگهی برای یک فصلنامه تبلیغاتی در حوزه ساختمان بگیرید تا فروش مکمل های دارویی، محصولات پوست و مو، بیمه عمر و فروش آنلاین محصولات آموزشی. در طی سالیان اخیر کتاب های متعددی را هم در حوزه فروش خوانده ام.

برای سفارش جعبه ها اختصاصی باید به چند مورد باید توجه کنید:

  1. سایز جعبه باید ارسال شود
  2. مدل بسته بندی باید مشخص شود
  3. خدمات چاپ و پس از چاپ باید مشخص شود
  4. و تعداد سفارش نیز باید ارسال شود
اطلاعات درباره ما

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید

تهران

تهران، جاده قدیم قم بعد از کهریزک شهرک صنعتی شریف آباد کوچه مشاور املاک محله درب آخر

ایمیل: info@digijabeh.ir
تلفن: 09194761644

داستان دیجی جعبه

مجموعه دیجی جعبه با بیش از 20 سال، در زمینه طراحی، تولید و فروش انواع کارتن و جعبه فعالیت می کند. این شرکت با بهره گیری از تیم با تجربه و خلاق توانسته است انواع و اقسام جعبه های آماده و انواع کارتن و بسته های جعبه سازی را به شما عرضه کند.
دیجی جعبه در تولید و ارسال محصولات خود از با کیفیت ترین متریال بهره می گیرد تا بیشترین میزان رضایت مندی را از مشتریان داشته باشد.

خدمات دیجی جعبه :
دیجی جعبه هر نوع جعبه ای که شما در صنعت بسته بندی نیاز داشته باشید را به دست شما می رساند و علاوه بر کیفیت بالا در تولید محصولات یک سری خدمات دیگر برای شما مشتریان عزیز به همراه دارد که عبارتند از:

مشاوره پیش از خرید
ارسال محصولات بدون محدودیت مکانی و زمانی
ارسال به سراسر کشور
آماده سازی محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن
تنوع بالا در محصولات
کنترل دقیق کیفیت جعبه ها
بسته بندی مناسب در زمان ارسال

نحوه سفارش از دیجی جعبه :
دیجی جعبه جزء معدود مجموعه هایی است که روزانه تعداد بسیار زیادی از محصولات خود را عرضه می کند، شما می توانید از کیفیت بالای جعبه های این مجموعه بهره مند شوید.
نحوه سفارش از دیجی جعبه به این صورت است که شما می توانید از طریق وب سایت دیجی جعبه و یا این که از طریق شماره زیر سفارش خود را ثبت نمایید.
09194761644

پس از ثبت سفارش، محصولات شما در کم ترین زمان ممکن، آماده سازی شده و به دست تان ارسال می شوند. جعبه های خریداری شده از این شرکت تا هفت روز ضمانت کیفیت و برگشت محصول را دارند و می توانید با اطمینان خاطر از آن ها استفاده نمایید.


جعبه و کارتن سازی دیجی جعبه تولید کننده و بزرگترین ارائه کننده جعبه های آماده در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور.