جعبه برج هیجان

برج هیجان یکی از بازی هایی است که قطعات بسیار زیادی دارد؛ برای بسته بندی این بازی هیجان انگیز باید به سراغ جعبه ها برویم و از آن ها برای بسته بندی برج هیجان کمک بگیریم. این جعبه ها، می تواند یکی از بهترین انتخاب های تولیدکنندگان این بازی فکری ها باشد. در صورت استفاده از این جعبه ها شما می توانید از برج هیجان هایتان مراقبت کنید. برج هیجان دارای چهل و هشت قطعه ی مستطیل شکل است که شما باید آن ها را به خوبی بسته بندی کنید تا بتوانید آن ها را بفروشید. بسته بندی خوب توسط جعبه برج هیجان باعث جذب مشتری خواهد شد. در صورتی که بسته بندی شما با استفاده از جعبه برج هیجان انجام شود، می توانید این کالا را زودتر به فروش برسانید. ظاهر زیبا برای مشتریان خیلی مهم است؛ ظاهر زیبای جعبه برج هیجان به فروش آن کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

جعبه برج هیجان و اندازه جعبه

همان طور که در ابتدا گفته شد، برج هیجان دارای چهل و هشت قطعه ی مکعب مستطیل شکل است که باید آن ها را درون یک جعبه برج هیجان مکعب مستطیل شکل قرار دهیم. تمام این قطعات را باید درون یک جعبه برج هیجان قرار داد که ابعاد آن ها به صورت زیر باشد.
این جعبه برج هیجان باید 8 سانتی متر در 25 سانتی متر در 8 سانتی متر باشد؛ یعنی همه جعبه برج هیجان ها در این ابعاد تشکیل می شوند. ( البته لازم به ذکر است برخی از تولیدکنندگان این جعبه ها را به شکل و شمایل دیگری تولید می کنند.) جعبه برج هیجان معمولی همیشه با این ابعاد و اندازه ها تولید می شود.

جعبه برج هیجان و کاربرد آن

جعبه برج هیجان به بسته بندی بهتر و زیباتر قطعه های برج هیجان کمک می کند. شما با استفاده از این جعبه ها می توانید، قطعات برج هیجان را بدون هیچ مشکلی بسته بندی کرده و آن ها را به شهرهای بسیار دور بفرستید؛ بدون این که برای آن ها مشکلی پیش بیاید.
شما می توانید روی جعبه برج هیجان نام شرکت، آدرس آن، کد QR و ... را چاپ کنید؛ با این کار می توانید کار تبلیغات شرکت خود را نیز انجام دهید. با این کار فروش شما دوبرابر و همه با نام شرکت و برند شما آشنا خواهند شد. این جعبه ها کاربردهای دیگری نیز دارند؛ یکی دیگر از کاربردهای این جعبه این است که جعبه برج هیجان می تواند در برابر ضربه از برج هیجان و قطعات آن مراقبت کند.

مزایا جعبه برج هیجان

همان طور که در بخش های قبلی گفته شد، این جعبه ها مزایای بسیار زیادی دارند؛ مزایای این جعبه ها، می تواند یکی از دلایل فروش بیشتر و بهتر برج هیجان ها باشد. در این بخش می خواهیم به مزایای دیگر این جعبه برج هیجان اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.

مقاوم و مستحکم
این جعبه ها مقاومت بسیار زیادی دارند و بسیار مستحکم هستند. شما می توانید با استفاده از جعبه برج هیجان، قطعات این بازی فکری را سالم به دست مشتریان برسانید. این جعبه ها در برابر ضربه بسیار مقاوم و مستحکم هستند؛ پس خیالتان از سالم رسیدن آن به دست مشتری راحت باشد.

جابه جایی راحت
جعبه برج هیجان دارای شکل ظاهری مستطیلی است که شما می توانید این جعبه ها را به راحتی جابه جا کنید؛ حمل و نقل این جعبه ها به همین دلیل بسیار راحت است. یکی دیگر از دلایل جابه جایی راحت آن ها، سبک بودن این جعبه هاست.

امکان چاپ
شما می توانید روی این جعبه ها، نام برند و باقی چیز ها را چاپ کنید؛ چاپ کردن اطلاعات روی این جعبه ها باعث جلب اطمینان مشتریان خواهد شد. شما می توانید با استفاده از این جعبه ها، نام برند خود را به همه معرفی کنید؛ این که شما می توانید روی جعبه برج هیجان اطلاعات شرکت خود را چاپ کنید، می تواند بهترین اتفاق برای شما و شرکت تان باشد. با این کار همه با شرکت شما آشنا خواهند شد.

به صرفه و ارزان
این جعبه ها قیمت بسیار مناسبی دارند؛ جعبه برج هیجان بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید با پرداخت مبلغ بسیار کمی، این جعبه ها را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید. با استفاده از این جعبه ها می توانید به سود بسیار خوبی برسید.

دوستدار طبیعت
جعبه برج هیجان دوستدار طبیعت است؛ شما می توانید پس از استفاده از این جعبه ها، آن ها را بازیافت کرده یا به طور مجدد از آن ها استفاده کنید. این جعبه ها دوستدار طبیعت هستند؛ چون شما می توانید از آن ها دوباره استفاده کنید؛ البته لازم به ذکر است، شما می توانید از این جعبه ها برای نگهداری از قطعات برج هیجان نیز استفاده کنید.

افزایش ارزش شرکت و کالای شما
شما با استفاده از این جعبه ها می توانید به ارزش شرکت خود بیفزایید؛ در صورت استفاده از این جعبه ها می توانید به مشتریان خود ثابت کنید که یکی از بهترین تولیدکنندگان این محصول هستید. افزایش ارزش شرکت می تواند شما را به یک شرکت و تولیدکننده با ارزش تبدیل کند.


دلیل استفاده از جعبه برج هیجان چیست؟
شاید این سوال خیلی از افراد باشد که دلیل استفاده از جعبه برج هیجان چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد؛ پس با ما همراه باشید.
استفاده از برج هیجان به شما کمک می کند محصولات خود را آسان تر به دست مشتریان برسانید؛ یعنی شما می توانید با بسته بندی برج هیجان ها داخل این جعبه ها، آن ها را به راحتی به فروش برسانید.
یکی دیگر از دلایل استفاده از این جعبه ها این است که شما می توانید به سود بسیار زیادی برسید. وقتی جعبه شما دارای طرح بسیار زیبایی است، همه جذب آن خواهند شد و برج هیجان های شما را انتخاب خواهند کرد. با استفاده از جعبه برج هیجان می توانید به سود بسیار زیادی دست پیدا کنید. استفاده از این جعبه ها دلایل بسیار زیادی دارد که دو مورد از آن ها گفته شد.

پروژه های مرتبط