جعبه پیراهن
پیراهن ها در گذشته در بسته بندی های پلاستیکی به بازار ها و مراکز خرید عرضه می شدند، اما امروزه فروشندگان جعبه های مقوایی را جایگزین بسته بندی پلاستیکی کردند.
جعبه پیراهن ها ظاهری بسیار زیبا دارند، به همین دلیل باعث جلب نظر مشتری و در نهایت فروش بیشتر می شوند. استفاده از جعبه پیراهن به جای پلاستیک باعث کمک به
محیط زیست نیز می شود؛ زیرا می توان جعبه پیراهن ها را بازیافت کرد.
جعبه پیراهن و اهمیت آن
مشتری زمان خرید یک پیراهن به بسته بندی آن توجه بسیار زیادی می کند، زیرا بسته بندی باعث زیبایی دو چندان و پاکیزگی بیشتر آن پیراهن می شود.
اگر برای فروش پیراهن ها از جعبه پیراهن استفاده کنیم، حمل و نقل کالا ها راحت تر خواهد شد، زیرا در بسته بندی پلاستیکی، پیراهن جای بیشتری میگیرد ولی در بسته بندی با
جعبه پیراهن، آن لباس یا پیراهن جای کمتری را اشغال خواهد کرد.
البته استفاده از جعبه پیراهن سبب محبوب شدن برند شما نیز می شود و فروش شما را دو برابر می کند. این جعبه پیراهن به دلیل اینکه در همه ابعاد تولید می شوند، می تواند
پاسخگوی همه نیاز ها باشد.
جعبه پیراهن ها تاثیر بسیار زیادی روی فروش پیراهن ها دارند، زیرا جعبه ها زمینه ساز خرید آن پیراهن ها هستند؛ برای مثال اگر آن جعبه شکل و شمایل زیبایی داشته باشد، مشتری جذب آن پیراهن و آن برند می شود.
مزایا جعبه پیراهن
- محافظت بیشتر از محصول
- حمل و نقل راحت تر
- تبلیغ برند آن پیراهن
- تمیز ماندن لباس
- کمک به محیط زیست
- مقرون به صرفه
با استفاده از این جعبه ها، پیراهن ها را می توانیم راحت تر حمل کنیم؛ این جعبه ها سبب تبلیغ شرکت تولید کننده آن پیراهن می شود، در صورت استفاده از این جعبه پیراهن علاوه بر تمیز ماندن لباس به محیط زیست نیز کمک زیادی می شود.
چاپ لوگو روی جعبه پیراهن
همان طور که گفته شد، جعبه پیراهن یک روش برای تبلیغات است، ما می توانیم با چاپ آرم یا لوگو تجاری خود روی جعبه ها، فروش خود را بیشتر کنیم. حالا سوال اینجا است که چگونه فروش خود را با چاپ لوگو بیشتر کنیم؟
ما می توانیم با انتخاب ظاهری شیک و جذاب و البته چاپ آن روی جعبه پیراهن فروش خود را بیشتر کنیم.
اگر جعبه پیراهن ها بسیار زیبا و چشم نواز باشند، می توانیم فروش بهتر و بیشتری داشته باشیم.
همان طور که می دانید این جعبه ها در اندازه ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند و به دلیل این که آن ها از مقوا و کاغذ ساخته شده اند، می توانیم روی آن ها هر لوگو یا آرم تجاری را چاپ و ثبت کنیم.
از این جعبه ها می توان به عنوان اصلی ترین دلیل فروش راحت تر و مقرون به صرفه تر یاد کرد.
انواع بسته بندی پیراهن و محبوب ترین آن
پلاستیک ها زمان بسیار زیادی است که با زندگی ما عجین شده اند و به دلیل همین آمیخته شدن با زندگی ما است که محبوبیت بسیار زیادی دارند.
این روز ها هر چه را که می بینیم یا از پلاستیک ساخته شده یا در مراحل ساخته شدن آن محصول، از پلاستیک استفاده شده است.
در این زمینه نیز از پلاستیک استفاده می شود؛ همه ما دیده ایم که در بسته بندی برخی لباس ها از بسته بندی پلاستیکی استفاده می شود، که بین مردم محبوب است.
- بسته بندی با استفاده از جعبه مقوایی
جعبه مقوایی یکی از روش های شیک و زیبا در صنعت بسته بندی است، که دلایل بسیار زیادی دارد؛ یکی از دلایل آن قابلیت چاپ روی آن است.
جعبه مقوایی پنج نوع دارد؛ مقوا ایندربرد، مقوا پشت طوسی، مقوا گلاسه، مقوا کرافت و مقوا فانتزی؛ که هر یک از این ها کاربرد خاصی دارد.
البته به نظر ما این روش برای بسته بندی محبوب تر از باقی روش ها است.
- بسته بندی با استفاده از کاغذ یا ساک دستی
بسیاری از مشاغل برای بسته بندی از این روش استفاده می کنند که روشی بسیار سریع و مقرون به صرفه است. می توانیم نام برند خود را روی این ساک دستی ها نیز چاپ کنیم. این روش نیز محبوبیت خاص خود را دارد.
بین این سه روش بسته بندی، بهترین آن ها استفاده از جعبه پیراهن است؛ زیرا هم مقرون به صرفه است و هم محبوبیت بسیار زیادی بین فروشندگان و خریداران دارد.
انواع جعبه پیراهن
- جعبه پیراهن دو تکه
همان طور که از نام این جعبه مشخص است، از دو بخش تشکیل شده است، که در بخش اول آن لباس قرار می گیرد و بخش دوم نیز لباس را می پوشاند و مانند یک در عمل می کند. این جعبه پیراهن ها بسیار معروف و محبوب هستند.
- جعبه پیراهن کشویی
این جعبه ها مانند یک کشو عمل می کنند و با بیرون کشیدن بخش اول، لباس نمایان خواهد شد. البته این نوع بسته بندی برای لباس های تقریبا گران قیمت استفاده می شود.
- جعبه پیراهن پنجره ای
این نوع بسته بندی دارا یک بخش شفاف است، که اجازه می دهد داخل جعبه مشخص شود. این نوع بسته بندی برای کسب و کار شما بسیار مفید است؛ زیرا کمک می کند مشتری بدون باز و بسته کردن آن جعبه پیراهن را ببیند.
ابعاد جعبه پیراهن
اندازه جعبه ها باید متناسب با اندازه و سایز آن پیراهن باشد؛ زیرا اگر آن جعبه خیلی بزرگ یا کوچک باشد، به لباس آسیب خواهد زد.
در انتخاب رنگ نیز باید دقت زیادی کنیم؛ زیرا رنگ ها می توانند نظر مشتری ها را به خود جلب کنند و باید رنگ آن جعبه با برند آن شرکت مطابقت داشته باشد.