دیجی جعبه کارخانه کارتن سازی در تهران

کارخانه دیجی جعبه در محدوده جنوب تهران و در منطقه کهریزک واقع شده است. به عنوان یکی از کارخانه کارتن سازی تهران می توان به دیجی جعبه اشاره کرد. آدرس کارتن سازی دیجی جعبه جاده قدیم قم بعد از کهریزک نرسیده به شورآباد خیابان شریف آباد کوچه عبید زاکانی پلاک 7 می باشد. که روزانه تعداد زیادی کارتن به نقاط مختلف کشور ارسال می نماید. کارخانه ها و صنایع تولیدی واقع در تهران می توانند برای تامین کارتن خود با همکاران ما تماس بگیرند . قیمت رقابتی و تولید ۰ تا ۱۰۰ انواع کارتن در مجموعه صنایع بسته بندی دیجی جعبه موجب شده تا شرکت های بزرگ بسیاری در از دیرباز تا کنون با مجموعه دیجی جعبه همکاری داشته باشند.

کارتن های ۵ لایه

بدلیل وجود ۲ لایه بیشتر از کارتن های ۳ لایه محکم تر هستند و همین موضوع باعث به وجود آمدن اختلاف قیمت این دو نوع کارتن با هم شده است. دو لایه فلوت میانی در کارتن های پنج لایه دارای می توانند از انواع فلوت باشند که با توجه به کاربرد و نیاز مشتری با ترکیب های متفاوتی تولید می شوند برای مثال ترکیب  فلوت e و فلوت c  ، فلوت b و فلوت c ، فلوت b و فلوت e و یا دو فلوت e روی هم می توانند اجزا تشکیل دهنده انواع کارتن های ۵ لایه باشند.

کارتن 5 لایه

تست‌ کنترل کیفیت کارتن پنج لایه

برای اساس تست های کنترل کیفیت می توان بر اساس داده های معتبر روی استحکام و مقاومت کارتن حساب کرد.

  • برای بررسی میزان مقاوت کارتن در برابر فشار صورت این تست انجام میشود بر اساس نتایج این تست ماکزیمم وزنی که کارتن می تواند حمل کند و بیشترین مقاومت لایه ها را محاسبه کرد. با استفاده از این تست و مورد توجه قرار دادن نتایج آن می توان کارتن هایی با هزینه به مراتب پایین تر و مقاومت بیشتر تولید کرد
  • جهت انجام این تست کارتن در بین دو صفحه قرار می گیرد و تا زمان خم شدن صفحات، فشار اعمال می شود. سپس این فشار محاسبه می شود.
  • این آزمایش بر روی کارتن پنج لایه کامل شده انجام می شود و میزان مقاوت اتصال لبه ها به یکدیگر را می سنجد.
  • این فرآیند برای تعیین انواع فشارهای وارده بر سطوح مختلف جعبه مقوایی در حین حمل بار می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است
  • این روش مقوا به مدت محدود بر روی آب قرار می گیرد. افزایش وزن نشان دهنده ی جذب آب توسط مقوا می باشد. میزان نفوذپذیری آب بسیار اهمیت دارد زیرا آب و هرنوع رطوبتی می تواند بر روی استحکام جعبه اثر منفی بگذارد.

کاربرد های کارتن ۵ لایه

کارتن های ۵ لایه شامل  کارتن مرغداری، کارتن قطعات صنعتی، کارتن تخم مرغ، ظروف شکستنی، کارتن میوه , مقسم لوازم آرایشی  و … هستند.  کارتن های ۵ لایه در صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع آرایشی و دارویی، میکرو فلوت N و F نوعی از مواد انتخابی به شمار می آید که قابلیت چاپ را دار هستند و اما برای استحکام بیشتر و بسته بندی های سخت تر از فلوت e استفاده می شود. باید به نکته توجه داشته باشید که فلوت e برای چاپ افست مستقیم مناسب نیست و نیاز به چاپ روی ورقه جداگانه و سپس لمینت دارد.

کارتن پنج لایه انتخابی مطمئن برای بسته‌بندی مستحکم

کارتن پنج لایه مدل پرو با طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت بالا، گزینه‌ای بی‌نظیر برای بسته‌بندی انواع محصولات مختلف است. این کارتن‌ها با توجه به نیازهای مختلف صنایع طراحی شده‌اند و می‌توانند به شما کمک کنند تا محصولات خود را با اطمینان و بدون نگرانی از آسیب، به مقصد برسانید.

این کارتن‌ها با استفاده از ورق ۵ لایه و کاغذ سفید ایرانی تولید می‌شوند که باعث افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها می‌شود. همچنین، قابلیت تولید در ابعاد مختلف را دارا هستند که آن‌ها را برای بسته‌بندی محصولات گوناگون، به ویژه صنایع آرایشی و بهداشتی، بسیار مناسب می‌کند.

  • استحکام بالا برای حمل‌ونقل ایمن
  • تحمل وزن تا ۴۵ کیلوگرم
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • مقاومت در برابر ضربه و جلوگیری از آسیب
  • تست رطوبت و فشار برای اطمینان از کیفیت
  • قابلیت تولید در ابعاد مختلف برای استفاده‌های متنوع
  • استفاده از فلوتینگ برای افزایش استحکام

با انتخاب کارتن پنج لایه مدل پرو، مطمئن باشید که محصولات شما در بهترین شرایط ممکن به دست مشتریان خواهند رسید. همین حالا اقدام کنید و تجربه‌ای متفاوت از بسته‌بندی را احساس کنید.